Ads

15 Februari 2011

Perempuan berkalung sorban

..tak tahu lak aku cite ni best gak..mengenai seorang perempuan yang pd pendapat aku terkeliru dan terseksa..bagaimana yang sebenarnya peranan perempuan di dalam agama islam. lagu tema cerita ini dinyanyikan oleh Siti Nurhaliza:
memang merdu suara siti ni.. kisah ini juga cuba mengingatkan bagaimana perwatakan seorang lelaki yg pandai bermuka-muka. lebih teruk lagi bagaimana dia memberitahu tentang hukumnya si isteri jika tidak melayani kehendak si suami tapi yang dia sendiri melayan isterinya begitu teruk dan lebih memeranjatkan si suami cuba menggauli isterinya yang sdg haid! ats dasar menghindari dari melakukan dosa, si isteri melawan dan berjaya. penyanyi sebenar lagu ini ialah Opick dari Indonesia:
sikap dan pendapat ayahnya juga kurang bijak dan tanpa memeriksa terlebih dahulu setiap perkara. apa pun sekiranya anda menonton cerita ini, anda diingatkan jangan sesekali membuat huraian sendiri, seeloknya bertanya kepada ustaz anda ataupun imam atau mereka yang bijak dalam masalah hukum..salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
melaka, melaka, Malaysia
ordinary..