Ads

11 Februari 2011

pagi sabtu yang dingin




hmm.. arini ari sabtu, pepagi aku dah bangun, lepas mandi aku dah tak tahu nak wat apa. takde sebarang aktiviti nak wat arini. rasa cam nak g jejalan kt batu caves, tak pernah pun aku panjat gua kt sne. selalu aku lalu je, tapi kalau ke muzium negara pun cam okay jugak tak pun ke zoo negara.. good idea gak tu kan? tengok la camne mood ni kang.. kalau rajin dan berteman aku g le..klu tak, dok berinternet je le nampaknya nanti. lagipun aku tengah membangunkan blog baru aku (http://lagumelayukord.blogspot.com). bukan apa, saja nak isi masa lapang, gatal tangan nak menaip.. aku suka gak taip menaip ni.. nk improvised diri..ahaha..alamak, lapar la pulak..  cari bende2 yang boleh di baham dulu..salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
melaka, melaka, Malaysia
ordinary..