Ads

28 Disember 2010

Ngail di Tasik Krubong, Melaka










huhu..jangan tak percaya. kampung aku, kampung Krubong, memang cantik dan mendamaikan. ni sebahagian darinya. aktiviti memancing di kolam air. atau aku panggil 'Tasik Krubong'.
 suasana petang yang mendamaikan, memang sesuai untuk memancing. hasil tangkapan bergantung kepada nasib, kalau nasib kita baik, besar le kita dapat. kalau tak macam si Amirul ni je le..
anak sedara atau anak buah. mana satu yang sebenarnya?
tapi yang pentingnya, semua mereka yang dalam ini gambar dan yang tak ada dalam ini gambar 
<-----love you all----- 

bukan nak bangga diri, tapi Tasik Krubong memang saujana mata memandang.
 seronok kalau dapat berkumpul ramai-ramai.
tapi masa ni abang aku dengan wife dia takde. anak-anak dia je ada kecuali si Jehan & Amal


 boleh tahan juga ikan yang dapat. ingat nak bakar ikan tu kat situ je, tapi hari pun dah semakin senja. tak jadi, balik rumah baru masak. goreng pun sodap!

 Nasihat aku, sesibuk macam mana sekali pun kita, tak ada masa macam mana pun kita, sejauh mana pun kita; carilah masa dan luangkanlah masa tersebut bersama dengan orang disekililing anda.  Ketemu lagi, Salam.







2 ulasan:

  1. cantikla tempatni leh bg info x dekat mana lokasi..n fon number nk tnye

    BalasPadam
  2. bro kt mana tasik krubong nie aku duduk cheng aje,

    BalasPadam

About Me

Foto saya
melaka, melaka, Malaysia
ordinary..