Ads

07 Disember 2010

nak tahu apakah esok atau lusa...??

Salam.arini nak cite pasal esok atau lusa. segala pertanyaan mahupun persoalan akan terjawab. tapi mungkinkah terjawab? atau mungkin akan menjadi satu lagi hari yang penuh tanda tanya.. ntah le. nak btau, tapi aku sendiri tak pasti. sebab mungkin esok atau lusa baru dapat tahu. macam-macam perasaan ni rasa. kepada yang da tahu, buat-buat le tak tahu.. tapi pada yang agak-agak cam tahu, teruskan agak-agak tu. pada yang tak tahu, teruskan dengan tak tahu..nanti bile aku da tahu baru aku kasi tahu.. tapi rasanya takde pape yang aku fikir akan jadi. insyaAllah.. macam aku selalu kata, hidup adalah ujian semata, bagaimana menghadapinya, terserah anda. malam tadi aku tido awal, so pepagi aku da bangun da (maklum le morning person)takde aktiviti yang menarik pun arini, keluar dengan ustaz je tghri td samapi le kol 5 ptg br blk.. cerita pasal raya aji masih lagi lom dapat material, t bila aku dapat aku cite sikit pasal sambutan korban kat uma aku aritu. jumpe lg next blog.salam....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
melaka, melaka, Malaysia
ordinary..