Ads

08 Disember 2010

pe cerita arini??

hmm..misi masih gagal..pe yang aku jangka betul2 jadi..hampeh!..try lagi esok pulak..kalau tak boleh juga tak tahu le nak cakap..sabar je laa..arini, lepas balik main badminton, tetiba badan rasa seram sejuk lak..ni pun cam tak larat je. tapi nk jugak update blog! nak cari iklan le katakan..kepada yang da ada blog tapi belum register dengan nuffnang (http://nuffnang.com.my) click je alamat ni..jangan tak tahu, boleh menjana pendapatan..takpe sikit-sikit,lama-lama jadi le bukit..sabar yang penting and selalu-selalu le update blog korang. dan jangan malas nak jengah blog org lain and tinggalkan sikit komen..nanti dorang pun akan wat bende yang sama..tapi jangan terlalu berharap sangat, kena ingat selalu "kalau ada, ada la..kalau tak ada tak apa.." itu yang selalu aku wat..so far so good.. my ads not so much, but I'm really satisfied..walaupun sikit, tapi terasa cam berjaya..jangan fikir sangat pe org cakap, leceh laa, lambat laa, tipu laa, macam-macam lagi laa. kita kena gunakan access internet yang kita ada sekurang-kurangnya yang akan memberi faedah. tak salah kalau anda memang suka ber face book, main poker, game ikan, kebun, tapi sebelum anda ngadap bende2 tu kan elok cari bahan untuk diceritakan dan blog. kalau rajin wat blog lebig dari satu. tapi ingat! kita tak dibenarkan menggunakan account lain. kena satu account je. cam aku, aku de manage 4 blog! tapi setakat ni 3 je yang selalu aku bagi perhatian.




jangan tak percaya. tapi penat le nak cari idea..yang sebenarnya material tu tak kisah. as long as ia tak langar blogger rules. terpulang kepada anda nak cerita pasal apa. aku pun de kempen kan benda-benda ni kat kawan-kawan. yang terbaru ustaz fardil. dia mintak tolong aku tolong dia nanti wat kan..no hal.. nuffnang.com juga de lancarkan "innit".. innit lebih kepada annoucement atau pengumuman kepada bloggers lain untuk bagitahu pe yang kita da update kat blog kita (http://innit.nuffnang.com/) ..aku sarankan kepada semua blogger yang baca artikel ni wat benda ni. tak rugi pun! sejak aku siarkan kat innit, alhamdulillah iklan aku boleh tahan.. okay lah nanti aku post lagi kalau ada trick lain.. "Rezeki yang kita terima tidak datang terus kepada kita, ia datang melalui orang ketiga"  camtu le kita pun, kita kena kongsikan rezeki yang kita ada untuk menambahkan rezeki itu berlipat kali ganda.. InsyaAllah..sekarang aku nak tolong sahabat aku ni kejap wat blog untuk dia..salam.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
melaka, melaka, Malaysia
ordinary..