Ads

04 Julai 2014

Selamat Menyambut Hari Lahir ku





04 Julai-Hari Lahir aku. Tak sangka, Da cecah usia sebegini aku baru dapat kek sempena menyambut tarikh kelahiran aku. Terima kasih nurulduniahatiku.blogspot.com  diatas kesudian dan kesempatan mencari kek tersebut. Love you sayang. Amat-amat hargai apa yang sayang buat dan usahakan. Walaupun di dalam kesuntukan masa dan keadaan, sayang masih lagi sempat menyediakannya. 
Doa dan harapan, moga kita terus bahagia dan berjaya selamanya di dunia dan akhirat.Amin. Tak sangka juga perkenalan kita hanya bermula sepotong ayat "nak top-up Rm100, tapi nak seringgit-seringgit.." itulah ayat permulaan bicara, bertegur sapa. Hee.. banyak juga kenangan manis kita selepas tu; dengan tiupan angin Pantai Siring dan banyak lagi. Tapi sayangnya gambar-gambar tu semua da corrupt dalam memori kad. Aduyaii.. tapi yang penting semua kenangan kita bersama terpahat di minda dan selalu di kenang. 

"Dunia kau dan aku"......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
melaka, melaka, Malaysia
ordinary..