Ads

15 April 2010

u are what u think

hmm..pepagi td ku dgr motivasi pagi di sinar.."Anda adalah apa yang anda fikirkan..sekiranya anda memikirkan yang negatif,maka hasilnya anda akan jadi orang yang negatif..tapi sekiranya anda sentiasa memikirkan yang positif hasilnya anda akan jadi positif yang mana akan sentiasa tenang, segala masalah dapat diselesaikan dengan rasional.."-Dr. Fadzillah Kamsah,pakar motivasi...
terfikir gak aku, ada betulnya kata-kata tu...so, from now on,i should be positive..maksud aku bkn le masalah aku, aku nk diam kn je sebab kalau di biarkan masalah tak akan selesai...lari dari masalah pn tak akan selesai kan gak masalah..jadi fikir kan yg positif bila da tenang sikit baru fikir slow-slow camne nk solve kn problem yg ada..tapi 1 by 1 lee..kalau semuanya serentak nk di selesaikan mau jd sewel otak ku ni t..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
melaka, melaka, Malaysia
ordinary..